Kutak za korisnike

O PLAYU

Što je PLAY?

PLAY je web i mobilna streaming platforma za gledanje serija, zabavnih showova, filmova i crtića.

Na PLAYU besplatno možete uživo gledati TV kanale RTL, RTL 2 i RTL Kockicu, a u digitalnoj videoteci možete gledati sadržaje koje ste propustili na tim kanalima i ekskluzivne sadržaje pojedinih formata.

Osim besplatnih sadržaja, možete se pretplatiti na PLAY Premium, dodatni programski paket na kojem možete uživo i na zahtjev gledati Premium TV kanale i više od 5000 sati dodatnih sadržaja s manje ili bez reklama, ovisno o tome koji plan odaberete.

PLAY je gledateljima dostupan bilo kada i bilo gdje u Republici Hrvatskoj jer omogućava gledanje sadržaja na zahtjev, neovisno o terminu emitiranja, na računalima, tabletima i pametnim telefonima s pristupom internetu.

Je li PLAY usluga besplatna?

PLAY platforma nudi besplatne usluge i usluge koje se plaćaju.

Na PLAYU možete gledati online TV kanale RTL, RTL 2 i RTL Kockicu i dio sadržaja na zahtjev potpuno besplatno. Prije pokretanja sadržaja na zahtjev prikaže se nekoliko reklama.

Pretplatom na PLAY Premium, dodatni programski paket, možete uživo i na zahtjev gledati dodatne Premium TV kanale te uživati u više od 5000 sati dodatnog sadržaja u digitalnoj videoteci. Takvi sadržaji na platformi označeni su simbolom lokota koji je vidljiv na naslovnoj strani sadržaja. Prije pokretanja sadržaja na zahtjev, prikaže se jedna reklama ili nijedna, ovisno o odabranom planu.

Kako aktivirati PLAY?

PLAY besplatnu ponudu možete aktivirati registracijom putem Facebook profila ili e-maila na https://play.rtl.hr ili putem besplatne PLAY aplikacije.

PLAY Premium uslugu možete kupiti putem trgovine aplikacijama Android https://bit.ly/3bpTtZP ili iOS https://apple.co/355jXys na vašem mobilnom uređaju. Pretplata se automatski obnavlja sve dok je ne otkažete.

Na kojim uređajima mogu gledati PLAY?

PLAY možete gledati na osobnim računalima, laptopu, tabletima i pametnim telefonima s pristupom internetu.

Koje TV kanale mogu gledati uživo na PLAYU?

Na PLAYU možete uživo besplatno streamati TV kanale RTL, RTL2 i RTL Kockicu.

Ukoliko ste korisnik PLAY Premium usluge, možete streamati sve RTL Premium kanale – RTL Living, RTL Adria, RTLCrime i RTL Passion te Discovery, Animal Planet, TLC, Eurosport 1 i Eurosport 2.

Što je digitalna videoteka?

U digitalnoj videoteci možete gledati videosadržaje na zahtjev kad god vam odgovara.

U PLAY digitalnoj videoteci možete besplatno pogledati ono što ste propustili na kanalima RTL, RTL2 i RTL Kockici.

U PLAY Premium videoteci možete neograničeno gledati preko 5000 sati vrhunskih serija, zabavnih svjetskih TV showova, filmove i dječje sadržaje uz manje reklama ili bez reklama, ovisno na koji ste PLAY Premium plan pretplaćeni.

Je li programski sadržaj PLAYA preveden na hrvatski jezik?

Da, kompletna programska ponuda dostupna je s prijevodom na hrvatski jezik.

Je li na PLAYU dostupan dječji sadržaj i je li sinkroniziran na hrvatski jezik?

PLAY se može pohvaliti bogatim dječjim programom. Gotovo svakoga tjedna donosimo nove animirane serije, dječje filmove, edukativne i zabavne emisije, posebice one emitirane na RTL Kockici.

Epizode emisija i crtića koje imamo pravo prikazivati s RTL Kockice objavljuju se na PLAYU odmah po završetku emitiranja na televiziji, a dostupne su za gledanje 7 dana.

U PLAY Premium videoteci nalaze se ekskluzivni dječji sadržaji koji sadrže kompletne sezone i koji su uvijek dostupni za gledanje.

Cijeli program za najmlađe sinkroniziran je na hrvatski jezik.

Može li se na PLAYU aktivirati roditeljska zaštita?

Može!

U gornjem desnom uglu kliknite na ‘Moj profil’. Otvorit će se Vaša korisnička mapa te kliknite na ‘Roditeljska zaštita’. Jednim klikom uključite ili isključite roditeljsku zaštitu koja omogućuje roditeljima da njihova djeca ostanu podalje od neprimjerenog sadržaja.

Mogu li gledati PLAY izvan Republike Hrvatske?

PLAY usluga dostupna je samo u Republici Hrvatskoj.

Nakon koliko vremena poslije emitiranja mogu gledati propuštene programe u PLAY videoteci?

Programi koje ste propustili ažuriraju se redovito i većina ih je dostupna do pola sata nakon emitiranja sadržaja na TV kanalima. Zbog tehničkih poteškoća neki sadržaji i epizode mogu biti dostupni dan nakon emitiranja, ali trudimo se da cjelokupni sadržaj na zahtjev bude dostupan odmah nakon emitiranja. Naravno, sadržaj se objavljuje na PLAY platformi samo u slučaju da imamo prava za isti.

Zašto pojedini sadržaji nisu dostupni na PLAYU?

Postoji više razloga:

  • U ovom trenutku nemamo prava za prikazivanje tog sadržaja na PLAYU.
  • Sadržaj više nije dostupan na PLAYU. Program je besplatno dostupan 7 dana nakon redovnog prikazivanja. Iskoristite priliku i uživajte u PLAY programu unutar tog razdoblja.
  • Sadržaj je dio PLAY Premium ponude, a vi nemate aktiviran PLAY Premium plan. Ponudu pogledajte ovdje
  • Zbog tehničkih ograničenja objavljivanje sadržaja nekad može trajati duže od predviđenog (enkodiranje, provjera, postavljanje na server…).
  • Zbog tehničkih poteškoća, određeni sadržaj nismo mogli objaviti na vrijeme. Naši će tehničari dati sve od sebe kako bi video određenog programa objavili čim to bude moguće.

O PLAY Premiumu

Što je PLAY Premium?

PLAY Premium dodatni je programski plan na PLAYU na kojem možete uživo i na zahtjev gledati nove i kultne serije, zabavne showove, omiljene dječje sadržaje i filmske hitove te Premium TV kanale – RTL Living, RTL Crime, RTL Adria, RTL Passion, Discovery, Animal Planet, TLC, Eurosport 1 i Eurosport 2 kanale, 24/7 na webu i mobilnim uređajima.

Ponudu možete pogledati ovdje .

Koji je PLAY Premium plan najbolji za vas?

PLAY Premium nudi dvije vrste plana s različitom ponudom sadržaja i benefita: Osnovni i Prošireni plan

Osnovni plan sadrži:

  • Omiljene serije i filmovi
  • Velik izbor crtića
  • HD kanali RTL Crime, RTL Passion, RTL Living i RTL Adria
  • Dva istovremena streama
  • Manje reklama (reklame se prikazuju samo prije početka sadržaja; nakon toga gledate bez prekida)
  • Sve prevedeno

Nakon isteka probnog razdoblja osnovni plan dostupan je za samo 29,99 HRK/mj.

Prošireni plan sadrži:

  • Sve iz osnovnog plana
  • Eurosport 1 i 2, Discovery, TLC i Animal Planet u HD kvaliteti
  • Omiljeni Discovery sadržaji na zahtjev
  • Tri istovremena streama
  • Bez reklama

Nakon isteka probnog razdoblja prošireni plan dostupan je za samo 44,99 kn mjesečno.

Detaljnu ponudu pogledajte ovdje

Mogu li isprobati besplatno PLAY Premium?

Razdoblje u kojem možete isprobati uslugu traje 7 dana od aktivacije PLAY Premiuma. U navedenom razdoblju kao uslugu možete izabrati Osnovni ili Prošireni plan i bez dodatne naknade otkazati u bilo kojem trenutku. Nakon otkazivanja sadržaj će vam biti dostupan do isteka 7 dana od početka probnog razdoblja.

Ako odabrani PLAY Premium plan otkažete prije isteka besplatnog probnog roka, ništa neće biti naplaćeno. Ako odabrani PLAY Premium plan ne otkažete u probnom roku, aktivirat će se pretplata u trajanju od 30 dana. Pretplata se automatski obnavlja dok je ne otkažete, što možete napraviti 24 sata prije kraja tog obračunskog razdoblja. Plan možete otkazati kad god želite. Ako u roku otkažete pretplatu na odabrani plan, imat ćete pristup PLAY Premium usluzi do kraja razdoblja za koje je pretplata plaćena.

Je li PLAY Premium stvarno bez ugovorne obveze?

Da! PLAY Premium možete otkazati kad god poželite. Vaša pretplata na odabrani PLAY Premium plan automatski će se obnavljati ako je ne otkažete 24 sata prije kraja tog obračunskog razdoblja. Ako u roku otkažete pretplatu na odabrani plan, imat ćete pristup PLAY Premium usluzi do kraja razdoblja za koje je pretplata plaćena. Aktivacijom PLAY Premium usluge imate dogovorenu mjesečnu pretplatu bez ugovorne obveze koju možete otkazati kad god zaželite.

Registracija i prijava

Kako se registrirati na PLAY?

PLAY besplatnu ponudu možete aktivirati registracijom putem Facebook profila ili e-mail adrese na adresi https://play.rtl.hr/  ili putem besplatne PLAY aplikacije.

PLAY Premium uslugu možete kupiti putem trgovine aplikacijama Android https://bit.ly/3bpTtZP ili iOS https://apple.co/355jXys na vašem mobilnom uređaju. Pretplata se automatski obnavlja sve dok je ne otkažete.

Koja je razlika između registracije i prijave na PLAY?

Svi novi korisnici prvo se moraju registrirati kako bi napravili korisnički račun na PLAY. Ukoliko ste već registrirani korisnik, kliknite na ‘Prijavi se’, upišite svoje korisničko ime i lozinku i uživajte u programu.

Kako se registrirati i gledati PLAY putem mobilnih uređaja – pametnog telefona ili tableta?

Kako se registrirati i gledati PLAY na osobnom računalu?

  • Idite na stranicu www.play.rtl.hr preko internet preglednika na vašem računalu (preporuka je da koristite najnoviju verziju Google Chromea).
  • U gornjem desnom kutu kliknite na tekst „Prijavi se“. Otvorit će Vam se prozor za prijavu.
  • Ispod teksta „Još nemaš svoj profil?“ kliknite na „Registriraj se“
  • Registrirajte se putem Facebook profila ili putem e-mail adrese.
  • Nakon registracije izaberite neke od sadržaja koji Vam se sviđaju kako bismo Vam mogli ponuditi personalizirano iskustvo i preporučiti sadržaje u kojima biste mogli uživati.
  • Uživajte u PLAYU!

Upravljanje korisničkim profilom

Kako aktivirati PLAY Premium?

PLAY Premium uslugu možete kupiti putem Android ili iOS aplikacije na vašem mobilnom uređaju u nekoliko koraka.

  1. Preuzmite i otvorite PLAY aplikaciju preko Google Play ili Apple Store opcije na Vašem mobilnom uređaju (ako aplikaciju već imate instaliranu na svom uređaju, preskočite ovaj korak).
  2. Kreirajte PLAY korisnički račun ili, ako ga već imate, prijavite se sa svojim podacima na aplikaciju.
  3. Kliknite na ‘Moj profil’ u gornjem desnom kutu aplikacije.
  4. Odaberite ‘Moje pretplate’.
  5. Izaberite plan koji želite aktivirati.

Kako se naplaćuje mjesečna naknada za PLAY Premium uslugu?

Naknada se naplaćuje jednom mjesečno s vaše registrirane kreditne kartice u trgovini aplikacija Android ili iOS, ovisno koji uređaj imate, svakog mjeseca oko datuma na koji ste prvi put započeli pretplatu. Račun će biti dostavljen na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije na trgovini aplikacija Android ili iOS.

Zašto moram instalirati aplikaciju PLAY Premium?

Trenutno je jedini način kako možete platiti uslugu preko trgovine aplikacijama Android i iOS, radimo na ostalim opcijama plaćanja kako bismo dodatno pojednostavili korištenje.

Ako sam platio preko trgovine aplikacija Android/iOS mogu li gledati sadržaj na svom računalu ili laptopu?

Naravno, bez obzira kako ste platili za plan, sadržaj možete gledati na svim uređajima na kojima radi PLAY (mobitel, tablet, laptop, osobno računalo).

Kako mogu promijeniti plan i otkad će mi nastupiti promjena?

Plan možete promijeniti u nekoliko koraka.

  1. Otvorite PLAY aplikaciju i pronađite dio po postavkama profila „Moje pretplate“ .
  2. Kod označenog plana kliknite „Izmijeni moje pretplate“. To će Vas odvesti u Vašu trgovinu aplikacijama.
  3. U trgovini aplikacijama otkažite trenutni plan.
  4. Uđite u PLAY aplikaciju, u glavnom izborniku kliknite na „Moje pretplate“ i pretplatite se na drugi plan.

Budući da će Vam se naplatiti pretplata na novi plan, preporučujemo da plan promijenite najkasnije 24 sata prije kraja obračunskog razdoblja.

Plan možete promijeniti jednom u obračunskom razdoblju.

Kako mogu otkazati PLAY Premium uslugu?

Uslugu možete otkazati u postavkama profila PLAY  pod opcijom „Moje pretplate“.

Ili u postavkama mobilnog telefona i to:

  1. Ukoliko imate Android pametni telefon, uslugu možete otkazati u trgovini aplikacijama Play Store. https://bit.ly/3bpTtZP
  2. Ukoliko imate iOS pametni telefon, uslugu možete otkazati u trgovini aplikacijama App Store https://apple.co/355jXys ili u Vašim postavkama (Postavke > AppleID > Pretplate).

Nakon deaktivacije PLAY Premium plana mogu li gledati sadržaj na PLAYU?

Da, sadržaj koji se nalazi na PLAY platformi i dalje je dostupan za gledanje i nakon deaktivacije PLAY Premium pretplate.  Sadržaj kojem više ne možete pristupiti je sve što je dostupno samo na PLAY Premium usluzi.

Na koji način se obavlja plaćanje?

Naknada se naplaćuje jednom mjesečno s vaše registrirane kreditne kartice u trgovini aplikacija Android ili iOS, ovisno koji uređaj imate svakog mjeseca oko datuma na koji ste prvi put započeli pretplatu. Račun će biti dostavljen na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije na trgovini aplikacija Android ili iOS.

Što ako nemam račun za plaćanje u trgovini aplikacija na svom iOS i Android uređaju?

Potrebno je izraditi račun u trgovini aplikacija Android https://bit.ly/3560LAO ili iOS https://apple.co/3gUzovX

U ovom trenutku to  je jedini način na koji možete platiti PLAY Premium uslugu. Radimo na tome da omogućimo druge načine plaćanja.

Kojim karticama mogu platiti?

Trgovine aplikacijama Andoid i iOS prihvaćaju kreditne i debitne kartice, Visa, Visa Electron i Mastercard. Više o načinim plaćanja možete pročitati na https://bit.ly/3535Ae2 ili https://apple.co/31VwJh6

Kako mogu doznati kada sam platio/la pretplatu i gdje mogu pronaći povijest plaćanja?

Nakon početka pretplate primit ćete e-mailom potvrdu o plaćanju na e-mail adresu koju ste upisali prilikom registracije na trgovinu aplikacija Android i iOS. Nakon toga pretplata će se automatski obnavljati svakih mjesec dana oko datuma prve naplate, vaša povijest plaćanja nalazi se u postavkama trgovine aplikacija Android https://bit.ly/3i1BZoY  ili iOS koju koristite te će također biti vidljiva na ispisu troškova vaše kreditne kartice.

Što ako mi nije prošla naplata na kartici?

Ako bude poteškoća s naplatom, primit ćete e-mail notifikaciju o neuspješnom pokušaju naplate te ćete moći ažurirati podatke.

Što ako moj mobilni uređaj nema trgovinu aplikacija Android ili iOS?

U ovom slučaju, nažalost, niste u mogućnosti provesti plaćanje PLAY Premiuma. Radimo na uvođenju novih oblika plaćanja kako bi svi potencijalni korisnici imali mogućnost aktivirati uslugu.

Kako resetirati lozinku za PLAY?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, ispod mjesta za unos vaših korisničkih podataka kliknite na poveznicu „Zaboravio/la si lozinku?“. Za nekoliko minuta na Vašu će e-mail adresu stići e-mail sadržaja „Resetirajte lozinku za PLAY“. Unutar e-maila kliknite na sivo polje u kojem piše „Kreirajte novu lozinku“ te slijedite daljnje upute kako biste mogli kreirati novu lozinku. Nije moguće promijeniti lozinku odgovorom na e-mail koji ste dobili.

Kako aktivirati ili deaktivirati roditeljsku zaštitu?

U gornjem desnom uglu kliknite na ‘Moj profil’. Otvorit će se Vaša korisnička mapa te kliknite na ‘Roditeljska zaštita’. Jednim klikom uključite ili isključite roditeljsku zaštitu koja omogućuje roditeljima da njihova djeca ostanu podalje od neprimjerenog sadržaja.

Tehnička pitanja

Mogu li gledati PLAY preko Chromecasta?

PLAY trenutno nema mogućnost gledanja preko Chromecasta.

Što ako imam problema s pokretanjem videa na PLAYU preko svog računala?

Ako vam se video prilikom korištenja PLAY usluge ne prikazuje, možete probati sljedeće:

  • Zatvorite internet preglednik (preporučujemo zadnju verziju Google Chrome), očistite ga od kolačića i otvorenih pozadinskih aplikacija i ponovno ga pokrenite nakon toga.
  • Provjerite imate li zadnju verziju Adobe Flash playera.
  • Provjerite ometa li Vaš antivirusni program, zaštitni zid (firewall) i/ili program za uklanjanje reklama (Ad-Blocker) povezivanje Vašeg računala s web stranicom PLAY. U tom slučaju deaktivirajte te programe.
  • Ako se video i dalje ne prikazuje, možda je trenutno nedostupan zbog nekih drugih tehničkih poteškoća. U tom slučaju preporučujemo da pokušate isti video pogledati kasnije ili nas kontaktirajte putem e-maila na rtlplay@rtl.hr

Zašto ne mogu pratiti program uživo?

Program uživo može se pratiti isključivo preko zadnje verzije Google Chrome pretraživača. Nove verziju Google Chrome pretraživača možete skinuti ovdje.

Što ako ne mogu pokrenuti video jer AdBlocker to sprječava?

RTLplay ne podržava korištenje AdBlockera ili bilo koje druge vrste blokera reklama. Reklame nam omogućavaju da vam iz dana u dan pružamo kvalitetnu i besplatnu uslugu. Ako želite pokrenuti video na PLAYU, isključite AdBlocker.

Ukoliko želite gledati sadržaj bez reklama, ovdje pogledajte PLAY Premium opcije pretplate. Ovisno o odabranom planu, sadržaj možete gledati s manje reklama (Osnovni plan) ili u potpunosti bez reklama (Prošireni plan). Međutim, ukoliko gledate kanale uživo, ti kanali i dalje imaju reklame.

Koliku brzinu interneta trebam za gledanje PLAYA?

Za gledanje PLAYA potrebna je veza minimalne brzine od 1Mbs, ali preporučujemo da PLAY gledate na vezi minimalne brzine od 2 Mbs.

Koja je kvaliteta videa na PLAYU?

PLAY Premium ima HD kvalitetu videa, ali će se kvaliteta prilagoditi brzini vaše internetske veze i ovisiti o uređaju na kojemu gledate.

Besplatni sadržaj PLAYA emitira se u SD kvaliteti.

Što ako se nalazim u Republici Hrvatskoj, a dobivam poruku da zbog lokacije nije moguće pokrenuti video?

Ukoliko se nalazite na teritoriju Republike Hrvatske, a zbog lokacije niste u mogućnosti pokrenuti video, kontaktirajte svog pružatelja internet usluge kako bi provjerio lokaciju vaše IP adrese.

Kako gledati PLAY na Smart TV-u?

PLAY trenutno nema Smart TV aplikaciju, ali PLAY sadržaje na Smart TV-u trenutno možete gledati s pomoću tražilice koja podržava HTML5 ili Adobe Flash player te ukoliko ima Google Chrome preglednik.

Mogu li na TV-u spojenom na WiFi pokrenuti PLAY?

Trenutno PLAY možete gledati preko Google Chrome preglednika. Što znači: ako imate Smart TV, imate mogućnost gledati PLAY preko Google Chrome pretraživača ako ga vaš televizor podržava.